Πολιτική επιστροφών

Ακύρωση παραγγελίας

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε σφάλμα στην παραγγελία σας, είτε στην ποσότητα είτε στο είδος των παραγγελθέντων προϊόντων, ή αλλάξετε γνώμη μετά την online καταχώριση της παραγγελίας μπορείτε να ενημερώσετε την εταιρεία και να ακυρώσετε την παραγγελία μόνο σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν έχουν ήδη παραδοθεί στην εταιρεία courier για την αποστολή τους σε εσάς. Για άμεση ακύρωση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με e-mail ([email protected]) και θα σας απαντήσουμε εάν εγκρίνεται η ακύρωση της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που έχετε ήδη καταθέσει τα χρήματα για την παραγγελία σας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επιστροφή των χρημάτων σας.

Επιστροφή Προϊόντος
   Επιστροφή λόγω λάθους της εταιρείας

Σε όλες τις περιπτώσεις που σας παραδόθηκαν άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα, επιστρέφετε τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης σε εσάς βαρύνουν την εταιρεία μας, αρκεί να τηρείται ο τρόπος επιστροφής που περιγράφεται παρακάτω.Eάν το προϊόν που σας παραδόθηκε έχει κατασκευαστικό ελάττωμα, έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε. Η επιστροφή των προϊόντων που θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός  πέντε εργάσιμων ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται από εμάς για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος. Κατόπιν εξακρίβωσης του ελαττώματος του προϊόντος θα γίνει αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης τιμής ή αντικατάστασή του με άλλο προϊόν ή προϊόντα καλύπτοντας την διαφορά τιμής του παλιού με το νέο προϊόν εάν και εφόσον υπάρχει, αλλιώς σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση ή αγορά κάποιου νέου προϊόντος , θα σας επιστρέφονται τα χρήματα που έχετε πληρώσει για το συγκεκριμένο προϊόν  είτε με κατάθεση σε τραπεζικό σας λογαριασμό αποστέλλοντας μας όλα τα στοιχεία που θα σας ζητήσουμε για να μας πιστοποιήσετε ότι ο λογαριασμός ανήκει σε εσάς ή επιστροφή στον λογαριασμό από όπου μας κάνατε την πληρωμή εάν η πληρωμή έχει γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας. Σε περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει την πληρωμή σας μέσω πιστωτικής κάρτας θα ενημερώσουμε την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί στη συνέχεια σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση την μεταξύ σας σύμβαση, χωρίς σχετική ευθύνη της Εταιρείας πλέον. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προαναφερόμενη σύμβαση επιστροφή χρημάτων σε κάρτα εάν η πληρωμή σας έχει πραγματοποιηθεί με χρεωστική κάρτα.     Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα Υπαναχώρηση Σύμφωνα με το αρ. 3ε Ν. 2251/1994 περί Προστασίας του Καταναλωτή, ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε. H επιστροφή των προϊόντων γίνεται στην διεύθυνση της έδρας της εταιρείας μας Espoir – Kαλιάτσου Ι. Δέσποινα , Αγ. Παρασκευής 74 , Αγ. Ανάργυροι , Τ.Κ.  . Η προθεσμία της επιστροφής των προϊόντων είναι εντός 7 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που ο καταναλωτής, παρέλαβε την παραγγελία του. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος στην εταιρεία χωρίς να υπάρχει κάποιο ελάττωμα του προϊόντος πληρώνονται από εσάς. Πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης, ο καταναλωτής θα πρέπει να μας ενημερώσει απαραίτητα με e-mail στο : [email protected] για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Για να πραγματοποιηθεί η υπαναχώρηση σας και η επιστροφή του προϊόντος σε εμάς θα πρέπει :

  • Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί αυστηρά στην αρχική τους κατάσταση.
  • Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία χωρίς να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του, με όλα τα χάρτινα και υφασμάτινα καρτελάκια στη θέση τους.
  • Δεν θα πρέπει να έχει υποστεί οποιαδήποτε επεξεργασία: πλύσιμο, μεταποίηση, λεκέδες, φθορά, κλπ
  • Το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Μπορείτε να κάνετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, καθώς και αλλαγή με άλλο προϊόν.
  • Κατά την επιστροφή οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης.
  • Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή του ίδιου προϊόντος μόνο μία φορά.

 Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή,η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας (αρθρ. 281 ΑΚ). Σε αυτήν την περίπτωση ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα τυχόν προκύπτοντα έξοδα εξαιτίας της καταχρηστικής άσκησης των δικαιωμάτων του.   Επιστροφή ΧρημάτωνΕάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης του προϊόντος εφόσον το προϊόν δεν έχει κάποιο ελάττωμα. Τα χρήματα θα επιστραφούν στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που θα βρείτε εδω, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή.Σε περίπτωση που η πληρωμή σας έχει γίνει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει στην κάρτα που έχετε χρησιμοποιήσει για την πληρωμή του προϊόντος.Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει εντός 15 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε στην έδρα της εταιρείας το προϊόν πληρώντας τα παραπάνω κριτήρια που προαναφέραμε.